Zwroty i reklamacje

Zwroty

.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu zakupionego produktu, masz na to 14 dni od momentu odebrania paczki.

.

.

Co musisz zrobić?

1.    Poinformuj mnie o chęci zwrotu w wiadomości email (petsgear.lodz@gmail.com)
– podaj numer zamówienia i wskaż, który przedmiot zwracasz.

2.    Wypełnij formularz odstąpienia od umowy – znajdziesz go w mailu z fakturą lub użyj dowolnego formularza z sieci – umieść go w paczce.

3.    Starannie spakuj paczkę i wyślij ją do mnie na adres:

a.    Pet’s Gear Izabela Mieczyńska
Lokatorska 11/204, klatka IV

93-021 Łódź tel. 504859939

b.    Paczkomat LOD08A
tel. 504859939
email petsgear.lodz@gmail.com

Nie przyjmuję paczek wysłanych do mnie za pobraniem.

4.    I gotowe! Teraz sprawdzaj stan konta.

 

Czy każdy produkt możesz zwrócić? Niestety nie. Produkty personalizowane, czyli wyprodukowane według podanych przez Ciebie parametrów (np. obwód szyi) oraz te z haftem nie podlegają zwrotom. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Regulaminie Sklepu.

 

Reklamacje

 

Co musisz zrobić? 

1.    Poinformuj mnie w wiadomości email (petsgear.lodz@gmail.com) o chęci złożenia reklamacji – podaj numer zamówienia.

2.    Wypełnij formularz reklamacyjny – znajdziesz go w mailu z fakturą lub użyj dowolnego formularza z sieci – umieść go w paczce.

3.    Starannie spakuj paczkę i wyślij ją do mnie na adres:

a.    Pet’s Gear Izabela Mieczyńska
Lokatorska 11/204, klatka IV

93-021 Łódź tel. 504859939

b.    Paczkomat LOD08A
tel. 504859939
email petsgear.lodz@gmail.com

Nie przyjmuję paczek wysłanych do mnie za pobraniem.

4.    Na rozpatrzenie reklamacji mam 14 dni. O decyzji poinformuję Cię mailowo.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Regulaminie Sklepu.

Na wytworzone przeze mnie produkty udzielam 2 lat gwarancji.