Zwroty
.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu zakupionego produktu, masz na to 14 dni od momentu odebrania paczki.
.
.
Co musisz zrobić?
1. Poinformuj mnie o chęci zwrotu w wiadomości email (petsgear.lodz@gmail.com)
– podaj numer zamówienia i wskaż, który przedmiot zwracasz.
2. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy – znajdziesz go w mailu z fakturą lub użyj dowolnego formularza z sieci – umieść go w paczce.
3. Starannie spakuj paczkę i wyślij ją do mnie na adres:
a. Pet’s Gear Izabela Mieczyńska
Lokatorska 11/204, klatka IV
93-021 Łódź tel. 504859939
b. Paczkomat LOD08A
tel. 504859939
email petsgear.lodz@gmail.com
Nie przyjmuję paczek wysłanych do mnie za pobraniem.
4. I gotowe! Teraz sprawdzaj stan konta.
Czy każdy produkt możesz zwrócić? Niestety nie. Produkty personalizowane, czyli wyprodukowane według podanych przez Ciebie parametrów (np. obwód szyi) oraz te z haftem nie podlegają zwrotom. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Regulaminie Sklepu.
Reklamacje
Co musisz zrobić?
1. Poinformuj mnie w wiadomości email (petsgear.lodz@gmail.com) o chęci złożenia reklamacji – podaj numer zamówienia.
2. Wypełnij formularz reklamacyjny – znajdziesz go w mailu z fakturą lub użyj dowolnego formularza z sieci – umieść go w paczce.
3. Starannie spakuj paczkę i wyślij ją do mnie na adres:
a. Pet’s Gear Izabela Mieczyńska
Lokatorska 11/204, klatka IV
93-021 Łódź tel. 504859939
b. Paczkomat LOD08A
tel. 504859939
email petsgear.lodz@gmail.com
Nie przyjmuję paczek wysłanych do mnie za pobraniem.
4. Na rozpatrzenie reklamacji mam 14 dni. O decyzji poinformuję Cię mailowo.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Regulaminie Sklepu.
Na wytworzone przeze mnie produkty udzielam 2 lat gwarancji.